Veidekke Entreprenad väljer Corepart till en av sina säkerhetsleverantörer

​​​​​Corepart arbetar ständigt med att utveckla sitt produktutbud och strävar efter att ligga i framkant med innovativa säkerhetslösningar. Nyligen valde Veidekke Entreprenad, Corepart, till en av sina leverantörer för Larm och Bevakning på Veidekke-koncernens bygg- och anläggningsprojekt.

- Förra året påbörjade vi en ökad satsning på vårt affärsområde uthyrning för att förbättra förutsättningarna för den fortsatta expansionen. Satsningen har verkligen resulterat i stor framgång och flera nya avtal har tecknats, säger Jalal Anabtawi, VD på Corepart.

Samarbetsavtalet innebär att Corepart får möjligheten att erbjuda olika säkerhetslösningar till Veidekke-koncernens etableringar i utvalda regioner. Det rör sig om alla typer av säkerhetslösningar, allt från bygglarm till kameraövervakning.
Avtalet sträcker sig två år framåt.

- Vi är väldigt glada över att Veidekke valt oss till en av deras strategiska samarbetspartners och är övertygade om att vi genom samarbetsavtalet och gemensam utveckling kommer att kunna effektivisera säkerheten på några av Veidekkes bygg- och anläggningsprojekt, säger David Berndt, grundare och affärsutvecklare på Corepart.

Om Veidekke
Veidekke är ett av Skandinaviens största bygg- och anläggningsföretag och genomför bygg- och anläggningsprojekt i hela landet. Veidekke-koncernen omsätter strax över 12 miljarder kronor, i Sverige.

Om Corepart
Corepart är en oberoende helhetsleverantör av intelligenta säkerhetslösningar. Målet är att förändra en traditionell bransch och hjälpa företag och organisationer att nyttja de tekniska lösningar som finns idag kopplat till säkerhet.

För ytterligare information vänligen kontakta oss.

Presskontakt: Agnes Jarfjord, agnes@engageagency.se
VD: Jalal Anabtawi, jalal.anabtawi@corepart.se
​​​​​​​

Rådgivning

Boka en kostnadsfri rådgivning med oss så kommer vi tillsammans fram till hur ditt skräddarsydda säkerhetssystem ska se ut. Du binder dig inte till någon tjänst och rådgivningen är helt kostnadsfri.