Customer Success Manager med kontorsansvar till växande säkerhetsföretag
Föreställ dig din nästa arbetsplats. Ser du ett hemtrevligt kontor med gemytliga och drivna kollegor framför dig? Önskar du arbetsuppgifter som är variationsrika och som kombinerar ditt intresse för teknik, support och din känsla för ordning och reda? Vi söker nu dig som har någon erfarenhet av kundsupport och ärendehantering men söker en ny och utvecklande roll! Läs vidare och ansök redan idag…
Om tjänsten
Vi är på jakt efter vår nästa kollega som vill ha ansvar för vår kundnöjdhet. Vi erbjuder högkvalitativa säkerhetslösningar för såväl det lilla företaget som den stora koncernen. På det trivsamma kontoret i Bromma arbetar vi nära varandra och det är en tight grupp som sitter där till vardags. Tack vare många gemensamma aktiviteter inom företaget, både jobbrelaterade och fritidsbaserade, kommer du snabbt att trivas.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som Customer Success Manager tillika First Line Support är precis som den låter; omväxlande och mångsidig. Till största del kommer dina arbetsuppgifter att innebära samtal och ärendehantering från avtalade företagskunder. Du hanterar själv de enklare tekniska problemen, vilket givetvis utökas med din erfarenhet, men hänvisar vidare de mer specifika ärendena till andra i organisationen. Initialt är det viktigast att lära sig om ärendet handlar om IT eller om det rör säkerhet, och då kopplar du vidare till kunnigt ansvariga inom Second Line Support.
Arbetet sker i ärendehanteringssystemet ZenDesk. Vissa dagar kan innebära heltid på supporten då det tidvis ringer mycket, men andra dagar kan det vara lugnare på telefonen och det är då du kliver in i rollen som kontorsansvarig. Detta innebär viktiga göromål så som att lägga beställningar för kontorets trivsel och funktionalitet ex. att beställa frukt, blommor, kaffe och mat. Men även att ta emot besökare och visa dom vidare samt att kontrollera så det hela tiden finns tillräckligt med kontorsmaterial.
För rätt person finns även långsiktiga möjligheter att utveckla rollen ytterligare så som hantering och planering av event/mässor, utökade administrations- och assistentsysslor med mera.
Dina egenskaper
Det här är en lite annorlunda roll med utrymme för att utmanas och utvecklas i en stimulerande miljö, därför vi söker en ambitiös, ansvarsfull och driven person. Någon som är redo att växa in i sin roll med positiv energi och framåtanda. Vi vill se att du är en extremt serviceinriktad person med tekniskt intresse som tycker om att hjälpa andra. Du har erfarenhet från support och du är van vid ärendehantering, kanske har du även erfarenhet från telekombranschen men det är inget måste. Vidare är du kommunikativ, prestigelös och en riktigt god lagspelare. Du hugger tag där du ser att det behövs och driver själv ditt arbete framåt. Viktigast av allt är att du vill vara med och bidra till arbetsglädjen!
Visst låter det här som en spännande tjänst och rolig utmaning? Om du tror att det är dig vi söker så tveka inte en sekund till, varmt välkommen med din ansökan!
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående.
Vad vi erbjuder
Fast månadslön, friskvårdsbidrag och tjänstepension. En arbetsgivare som satsar helhjärtat på sina medarbetare och som ständigt är på jakt efter drivna människor att utvecklas med. Hos oss får du ett team att trivas i och en roll att växa i.
Corepart
Corepart är ett innovativt säkerhetsföretag som hjälper företag och myndigheter att skydda sin personal och sina egendomar. Vi arbetar med kunder som NCC, Svenska Kyrkan, Ericsbergs slott och Castellum, för att nämna några. De senaste tre åren har vi växt med ca 70 procent och befinner oss på en spännande tillväxtresa med ambitionen att bli Sveriges självklara teknikpartner inom säkerhet. Nöjda kunder, kvalitet och våra kompetenta medarbetare är det som driver bolaget framåt.
Ansökan
Välkommen att söka tjänsten som kontorsassistent, intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är den 1 februari 2022. Bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med “Customer Success Manager Corepart". Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Jalal Anabtawi på jalal.anabtawi@corepart.se.