Infotavla & bokningssystem

Med en bokningstavla kan de boende boka tider för gemensamma lokaler i fastigheten. Bokning görs enkelt med en touch-skärm och under bokningstiden har ingen annan tillträde till lokalen.

Bokningssystemet kan anpassas på en rad olika sätt. Till exempel kan hushåll med flera familjemedlemmar ges möjlighet att utnyttja tvättstugan oftare.

En annan omtyckt funktion är att man kan få ett påminnelsemail innan en tvättid börjar samt bekräftelsemail på bokning, avbokning eller outnyttjad bokning.

Tavlan kan även placeras innanför entrén och kan visa vilka som bor i trapphuset samt informera om till exempel aktiviteter, renoveringar eller städdagar.

Tavlan är utrustad med sensorer och tänds bara när någon närmar sig.

Våra infotavlor passar i alla trapphus!
Alla våra larmanläggningar är skräddarsydda efter våra kunders önskemål. Vi ser självklart även till att din anläggning passar in rent estetiskt, oavsett om du har ett slott eller en koja!

Varför ska du välja oss på Corepart?

1

Kompetens. Ett larm kan användas i flera syften, där det vanligaste är för inbrottsdetektering med rörelsedetektorer, fönster & dörrmagneter samt vibrations och glaskrossdetektorer.

2

Kvalité. Ett larm kan användas i flera syften, där det vanligaste är för inbrottsdetektering med rörelsedetektorer, fönster & dörrmagneter samt vibrations och glaskrossdetektorer.

3

Service. Ett larm kan användas i flera syften, där det vanligaste är för inbrottsdetektering med rörelsedetektorer, fönster & dörrmagneter samt vibrations och glaskrossdetektorer.

Vad säger våra kunder?

"Ett larm kan användas i flera syften, där det vanligaste är för inbrottsdetektering med rörelsedetektorer, fönster & dörrmagneter samt vibrations och glaskrossdetektorer."
Malin Larsson
"Till det går det att addera fler triggers, såsom sensorer för vatten, rök, värme m.m. för att öka användningsområdet."
Elin Karlsson
"Corepart hjälper kunder små som stora, att utifrån förutsättning och verkligheten projektera och installera det larm som uppfyller kraven från kund och försäkringsbolag."
Göran Eriksson

Så, vad väntar du på?